Embarcació realitzada en diferents tipus de fusta, escollida per les
seves característiques físiques de duresa resistència i lleugeresa, per
conformar els diferents elements que la composen. Hem utilitzat el SAPELI laminat pel folre del casc, a la quilla i a
la sobrequilla;
PI DE SUÈCIA en la regala, coberta i consola central,
IROKO en escoes i
esprais del casc. etc ...
Les làmines del casc, impregnades de resina especial, s'uneixen sobre
motlle i es disposen en diferents direccions fins arribar a les set capes que
donen
un gruix final de 17mm. L'estructura resultant és el que més se sembla a
un casc d'una sola peça de fusta, però més lleuger i resistent. El seu manteniment és mínim.
El resultat és una embarcació lleugera i resistent que proporciona una
navegació ràpida i estable amb una motorització d'una potència molt
raonable per controlar els consums. Les formes del casc en l'obra viva
permeten un planeig a poca velocitat i un suau pas d'onada; La coberta,
ben distribuïda, acull àmpliament a sis ocupants i la forma tulipada de la
proa augmenta notablement l'espai a més de mantenir la coberta seca en
navegació.
L'acabament del casc amb vernís
especial (vàries capes) dóna al conjunt un toc clàssic d'elegància i distinció que mai
pot donar un casc de fibra. |